برندسازی شخصی چه تاثیری در کسب و کار شما دارد؟

    برندسازی شخصی چه تاثیری در کسب و کار شما دارد؟


    برند شخصی برند شخص خود شماست، همانطور که در دنیای اطراف ظاهر می شوید. برند شخصی بزرگ ترین دلیل برای برن های بزرگ و قوی است تا با افراد با متانت و جالب شناخته شوند. برند شما باید نشان دهنده هویت شما باشد.

     

    . اولین گام در این راه این است که خودتان را بشناسید.سپس می توانید خود را به دنیا معرفی کنید.در گذشته برند شخصی چیزی نبود جز یک کارت ویزیت ساده که اسم و اطلاعات تماس روی آن نوشته شده است.امروزه با پیشرفت شبکه های اجتماعی و پر رنگ شدن زندگی مجازی برای افراد برندی که شما از خود می سازید اهمیت ویژه ای دارد.

     


    پرسونال برندینگ یا برند شخصی چیزی است که مردم از شما به خاطر می سپارند.بر اساس سازمان نظر سنجی نیلسون تنها درصد کمی از مردم به حرف برندها گوش می دهند و 90 درصد مردم به توصیه کسانی که می شناسند برای خرید کردن اعتماد می کنند.این یعنی اگر شما هم صاحب کسب و کار هستید باید بتوانید شخصا با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید و از کارمندانتان نیز بخواهید تا اینگونه باشند. باید بدانید که برند شخصی برای فروش یک محصول و یا یک سرویس نیست.برند شخصی درباره آن است که خود را در مقابل مشتریانتان قرار دهید.

     

    برندسازی شخصی، برند شخصی


    ابتدا باید حساب های کاربری خود را در فیسبوک، توییتر و لینکدین فعال کنید و در آنها فعال باشید.در کنار فعالیت های شخصی فعالیت های کاری خود را نیز به اشتراک بگذارید تا علاوه بر داشتن یک شخصیت صممی یک شخصیت کاری نیز داشته باشید.برند سازی شخصی تنها به اینترنت محدود نمی شود در دنیای وقعی نیز شما باید خود را به عنوان یک شخصیت مثبت اندیش و حرفه ای معرفی کنید و ارتباط خود را با دیگران حفظ کنید.همواره کارت ویزیت به همراه داشته باشید و به دنبال مشتریان بالقوه باشید.برند شما باید منعکس کننده شخصیت شما باشد. پس تمام تلاش خود را بکنید تا آن را ساده نگهدارید.زیادی رن و لعاب دادن می تواند  به آن ضربه وارد کند.

     

    برندسازی شخصی، برند شخصی


    مهمترین نکته این است که برند شخصی باید گویای شما و شخصیت شما باشد و این همان چیزی است که م یخواهید به مشتریانتان معرفی کنید.اگر شما یک برند شخصی قوی داشته باشید می توانید بیشتر با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید و اعتماد و توجه آنها را به سمت خود جلب کنید.
    در برندسزی شخصی باید صفحات مجازی فعالی داشته باشید و به طور روزانه فعالیت پ های شخصی و کاری حرفه ای خود را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید.مشتریان شما دوست دارند درکنار فعالیت های کاری فعالیت های شخصی شما را بدانند تا بیشتر با شخصیت شما آشنا شوند.این کار باعث می شود آنها شما را به عنوان یک شخص فعال و قوی بشناسندکه نه تنها در زندگی کاری خود موفق است بلکه زندگی شخصی بسیار جالبی دارد.

     

    برندسازی شخصی، برند شخصی

    دسته بندی : مقالات




    نقل و قول / پاسخ به :