مهم ترین نکاتی که در برندینگ باید رعایت کرد.

    مهم ترین نکاتی که در برندینگ باید رعایت کرد.


    برند سازی یکی از مهم ترین مقولاتی است که اگر آن را نشناسید و برند خود را به خوبی معرفی نکنید موفق نخواهید شد حتی ممکن است ورشکست شوید.بهتر است ابتدا راجع به برندینگ و برندسازی بدانید. برندینگ و برندسازی به لحاظ علمی و اجرایی با هم تفاوت دارند. برندسازی عملی است که به واسطه تبلیغات هویت برند را طراحی می کند و بیشتر بر روی ایجاد و افزایش سطح آگاهی برند تمرکز می کند. اما برندینگ منجر به خلق ارزش مطلوب ما برای مشتری می شودو به طور کلی تمام چیزی‌هایی که مشتری در خصوص هویت تجاری شما، شامل حس، تجربه و تداعیات ذهنی باید بداند یا احساس به درک کند، شامل این مجموعه فعالیت است. برندینگ و برندسازی را از هم تمییز دادیم و به آن اشاره کردیم تا بدانید هر کدام از آنها دقیقا چه کاری را انجام می دهند و چطور عمل می کنند اما ما در اینجا به طور کلی به تمامی فعالیت ها و باید و نباید های حیطه برندینگ و برندسازی می پردازیم و آنها را امری مشترک به شمار می آوریم.برای خواندن نکات مهمتر در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.
     


    1_ برند شما چه چیزی را می خواهد بگوید؟
    در هر صنفی که باشید برندهای دیگری نیز وجود دارند که کارهای مشابه شما را انجام می دهند و آنچه که این برندها را از هم متمایز می کند چگونگی انجام کارهاست.هر برند بر روی یک چیز خاص تمرکز می کند.ممکن است ب یک برند بر روی کیفیت کار تمرکز کند و برند دیگر بر کاهش هزینه ها و ... باید بدانید که برند شما چه چیزی را می خواهد بگوید و تمرکز شما بر روی چیست؟ توان مالی، خدمات بیشتر، نوآوری، کیفیت و ... بر روی یک چیز تمرکز کنید و تلاش کنید تا بهترین خودتان باشد.

    2_ نام ، شعار و لوگوی شما باید معرف سریع فعالیت شما باشد.
    زمانی که شما می خواهید کسب و کارتان را معرفی کنید باید این کار را هوشمندانه انجام دهید. زمانی که اسم، لوگو وشعار شما به خودی خود معرف فعالیت و اهداف شما باشد شما نصف راه موفقیت را طی کرده اید.به خصوص برای زمان هایی که می خواهید تبلیغات انجام دهید و در جایی که شما را نمی شناسند می خواهید خود را به دیگران بشناسانید و معرفی کنید تبلیغات ساده، مختصر و مفید شانس موفقیت بیشتری خواهند داشت و توجه را به خود جلی می کنند.همچنین باید نام برند و لوگوی خود را بر روی همه چیز ثبت کنید. مانند یونیفورم کارکنان، کارت ها، سربرگ ها و هرچیزی که مربوط به برند شما است.

     

    برند، لوگو، هاووس برند


    3_ مردم به مردم اعتماد بیشتری نسبت به شرکت ها دارند پس برندسازی شخصی نیز انجام دهید.
    قدرت توصیه ها و تایید های شخصی بسیار زیاد است به همین علت است که بلاگر ها و اینفلوانسرها در شبکات مجازی به خصوص اینستاگرام بسیار موفق هستند. مردم دوست دارند بدانند افراد موفق چگونه زندگی می کنند و از چه چیزی استفاده می کنند. به طور کلی از راه و روش زندگی آنها الگو می گیرند به همین دلیل تاثیر حرف آنها بر روی مردم بیشتر است تا شرکت ها.

     

    برندینگ، اینفلوانسرها

     


    4_ وبسایت و شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید.
    امروزه عصر ارتباطات است و افراد اخبار، اطلاعات و هر چیزی را که نیاز داشته باشند در شبکات مجازی و اجتماعی جست و جو می کنند. شبکات اجتماعی مکان های مجازی طلایی برای معرفی کسب و کار و برندسازی شما هستند. علاوه بر این افراد جواب سوال های خود را در اینترنت پیدا می کنند پس هر چه وبسایت شما اطلاعات بیشتری داشته باشد شانس شما برای دیده شدن دوچندان خواهد شد.

     

    شبکه های اجتماعی، هاووس برند

     

    وبسایت، هاووس برند

     


    5_ صدای مردم را بشنوید.
    در شبکات اجتماعی نظرات مشتریانتان درباره محصولات و خدمات خود را بخوانید و بازخورد آنها را بررسی کنید.افراد در اینترنت همه چیز را نقد می کنند و اگر نظرات آن ها منفی باشد به شدت ضربه خواهید خورد.تنها چند نظر منفی کافی است تا از موفقیت و فروش مایل ها فاصله بگیرید. 
     

    فیدبک، هاووس برند، انتقادات و پیشنهادات

    دسته بندی : مقالات




    نقل و قول / پاسخ به :