توصیه هایی برای تبلیغات ساختمانی و بازاریابی تاثیرگذار

    توصیه هایی برای تبلیغات ساختمانی و بازاریابی تاثیرگذار


    امروزه تبلیغات امری است که باعث فروش هرچه بیشتر شرکت ها می شود.به همین علت نیز برخی شرکت ها تا 70 در صد از سود خود را صرف هزینه تبلیغ محصولات خود می کنند. محصولی که به خوبی معرفی شود و در مخاطبان ایجاد نیاز می کند در بازار فروش خوبی خواهد داشت. در همین راستا نیز شرکت های ارائه دهنده خدمات مهندسی نیز باید به تبلیغات در همه ی زمینه ها از جمله: سایت، تبلیغات اینترنتی ، تیزرهای تبلیغاتی و بیلبورد ها و... توجه ویژه ای داشته باشند تا فروششان در بازار نیز بیشتر شود.باید همواره توجه داشت که تیلیغات هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است.
     

    از راه های افزایش تولید بهره وری در ساختمان بحث صنعتی سازی ست. آنچه باعث شده تا شرکت ها نتوانند تولیدات بیشتر در زمان کمتر ارائه نمایند پیش گرفتن همان روش های سنتی و قدیمی است. انبوه سازان در کشور ما هنوز هم از روش های سنتی استفاده می کنند و استفاده از روش های صنعتی باعث می شود در مدت زمان کوتاه تر با رعایت استانداردهای سازه ای و نکات ایمنی و همچنین بدون تلف کردن مواد و مصالح ساختمانی در مدت زمان کمتری تعداد ساختمان و محصولات بیشتری را ارائه دهند و بر تعداد ظرفیت تولید و محصولات خود بیفزایند.هدف از تبلیغات حرفه ای این است که با هزینه های کم و یا مقرون به صرفه در مدت زمان کوتاهی به تعداد زیادی از مخاطبان دسترسی پیدا کنید و همچنین راه را برای پیدا کردن مشتریان جدید هموار کند.اگر برند و شرکت شما در زمینه تبلیغات هوشمندانه و به خوبی عمل کند این امر قدمی بزرگ در راستای رسیدن به موفقیت خواهد بود.در غیر این صورت هزینه شما به هدر رفته است.در ادامه ما نکاتی را در راستای تبلیغات و بازاریابی با شما در میان خواهیم گذاشت.


    1) مخاطبان خود را مشخص کنید: 


    تبلیغات خود را در زمینه بازار هدف خود انجام دهید.تبلیغات در سطح وسیع کاری بیهوده است.زمانی که شما مخاطبان خود را مشخص می کنید آنها بازار هدف شما را تشکیل خواهند داد. سوالی که در این میان مطرح می شود این است که چه نوع مشتریانی را می خواهید جذب کنید؟ سپس حول و محور همان مشتریان و با ادبیات آنها تبلیغات خود را آغاز کنید.


    2) مزایای محصولات و خدمات خود را به صورت پر رنگ ارایه دهید:


    یکی از راه های تبلیغات موثر، پر رنگ کردن و تبلیغ کردن خدمات و تسهیلات تاثیر گذار شرکت شما و محصولاتش است.این کار باعث می شود در میان رقیبان شما منتحصر به فرد باشد. تا زمانی که خدمات جانبی را در کنار محصولاتتان ارائه ندهید در دل مخاطبانتان نفوذ نخواهید کرد.


    3)طرح لوگوی شما باید نزدیک به زمینه کاریتان باشد:


    اینکه مخاطبان شما در هر جایی مثل بیلبورها یا سایت ها یا شبکات اجتماعی لوگوی شما را مشاهده کنند این کار باعث می شود تا شما در ذهن مخاطبان نقش ببندید و شانستان برای اولویت اول مخاطبانتان بیشتر خواهد شد.

     

    تبلیغات ساختمانی، بازاریابی تاثیر گذار


    4) برای تولید پول ابتدا باید سرمایه گذاری کرد:


    تبلیغات زمینه خوبی است برای سرمایه گذاری و صرف هزینه.تبلیغات مهم ترین بخش بازاریابی است.اگر شما تبلیغات هوشمندانه ای داشته باشید چند برابر هزینه ای که صرف کرده اید به شما باز خواهد گشت.تصور کنید شرکتی که محصولات باکیفیتی را ارائه می دهد اما به دلیل نداشتن تیلیغات مناسب ورشکست خواهد شد چرا که محصولات خود را به خوبی معرفی نکرده و همچنین در مخاطبان بازار هدف خود نیاز به محصولاتش را نیز ایجاد نکرده است.


    5) کجا تبلیغ کنیم؟


    جایی که در ان تبلیغ می کنید بسیار حائز اهمیت است.تلوزیون، سایت ها، شبکه های اجتماعی و ... همه اینها نیازمند تحقیق است تا بدانید مخاطبان شما بیشتر در کجا قرار دارند. باید این نکته را به خاطر داشته باشید که سلیقه شخصی شما نباید در مکان تبلیغات دخالت داشته باشد.هدف شما برقراری ارتباط با مشتریان است به نحوی که آنها دوست دارند، نه به نحوی که شما می پسندید.


    6) به اندازه سرمایه گذاری کنید:


    بودجه بدون بازگشت را صرف سرمایه گذاری نکنید. صرف هزینه زیاد برای تبلیغات برای شرکت های بزرگ که ظرفیت تولیدشان نیز بالاست مناسب است نه همه شرکت ها.


    7) بازار هدف خود را گسترش دهید:


    هر چند وقت یک بار به دنبال مشتریان جدید تری بگردید. پس بهتر است تنها بر روی یک بازار هدف تمرکز نکنید و مخاطبانتان را گسترش دهید.


    8) همه پسند نباشید:


    هیچ محصول و خدماتی نیست که همه افراد آن را بپسندند. به همین علت به جای همه گیر شدن تلاش کنید تا در بازار هدف خود و در میان رقیبانتان کامل و بینظیر باشید.

    دسته بندی : مقالات




    نقل و قول / پاسخ به :