برندهای موفق ساختمانی چه می کنند؟

    برندهای موفق ساختمانی چه می کنند؟

     

    برای پیشبرد تئوری یا استراتژی های تدوین شده نیاز به ابزار است. ابزارهایی که باید به کار گرفته شوند شبکه های اجتماعی و البته پایگاه های اینترنتی می باشند. تمامی اعتبار، قدمت، تخصص و تعهدی که یک برند در دل خود جای داده است را می توان از طریق ابزارهای معرفی شده در اختیار مخاطب قرار داد. می ماند یک نکته و آن چگونگی استفاده از ابزارها است. این طور به نظر می رسد که مرور اقدامات شرکت های موفق به همراه به کارگیری نظریه های معتبر می تواند راهگشای کار باشد.  

     

    در نگاه اول شاید خیلی نتوان بین صنایع ساختمانی و برندسازی از طریق شبکه های اجتماعی ارتباطی قوی متصور بود. اما حقیقت امر این است که موضوع نه تنها در حاشیه و تشریفاتی نیست؛ بلکه روز به روز اهمیت بیش تری می یابد. شاهد این مدعا شرکت های بزرگی هستند که به طور فزاینده به این وادی ورود پیدا می کنند.

    در ادامه ی این نوشتار سفری خواهیم داشت به دنیای برندسازی ساختمانی و یک نمونه ی موفق را معرفی خواهیم کرد. در صورتی که در هر یک از حوزه های ساختمانی فعالیت دارید؛ چه اجرایی و چه خدماتی می توانید نکاتی اجرایی در جهت تقویت کسب و کار خود به دست بیاورید.

     

    برند های موفق، برندهای ساختمانی، برند

     

    شرکت های ساختمانی بریتانیا در شبکه های اجتماعی

    رجوع به آمار و ارقام

    آن چه در این قسمت مشاهده می کنید اطلاعات 20 شرکت بزرگ مهندسی بریتانیا است که در شبکه های اجتماعی به فعالیت برای برند خود مشغول هستند.

     

    برند های موفق، برندهای ساختمانی، برند

     

    در ادامه این نوشته می خواهیم به پایگاه اینترنتی برندی مراجعه کنیم که بیش ترین مراجعه را در شبکه های اجتماعی فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و توییتر به خود اختصاص داده است. باید به یاد داشته باشیم که وب سایت یا پایگاه اینترنتی هر برند ویترین فعالیت های مجازی است. تمامی شبکه های اجتماعی خط و مشی خود را از طراحی سایت اصلی می گیرند. در نتیجه با بررسی balfourbeatty.com همراه ما باشید.

    موفق ترین برند ساختمانی انگلستان چه کرده است؟

    balfourbeatty.com

     

    برند های موفق، برندهای ساختمانی، برند

     

     

    تصویر بالا چهار اسلاید سایت مذکور است که کنار هم چیده شده اند. همان طور که مشاهده می کنید پروژه های عظیمی که این شرکت در حال اجرای آن ها است به زیبایی تصویر شده اند و راجع به آن ها توضیحی داده شده است.

    کمی پایین تر اخبار مربوط به فعالیت های پیش روی برند آورده شده است. نکته ی جالب اما نوار سمت راست. در این قسمت توییت های شرکت به صورت متحرک قابلیت دسترسی دارند.

     

    برند های موفق، برندهای ساختمانی، برند

     

    ایجاد ارتباط و پیوندهای قوی بین مخاطب و برند اقدام هوشمندانه ی دیگری است که در این سایت انجام گرفته است. وقتی به این تصویر پایین نگاه می کنیم متوجه می شویم که از دو مسیر برند خود را در اختیار مخاطبان حرفه ای حوزه ی ساخت و ساز قرار می دهد. در قسمت سمت راست ویژگی های کار خود را بیان می کند و در سمت چپ این فرصت را ایجاد کرده که افراد علاقه مند و متخصص شانس خود را برای همکاری با شرکت  محک بزنند.

      

    قسمت دیگری به بیان تکنیک ها و رازهای فنی کار می پردازد. در این قسمت ویدئوهایی کوتاه پیرامون سرویس هایی که متخصصان این شرکت توانایی انجامش را دارند و البته انجام هم داده اند ارائه شده است. به عنوان نمونه اسکرین شات زیر نشان می دهد که چگونه کار در ارتفاع توسط افراد کارکشته ی این برند صورت پذیرفته است.

     

    برند های موفق، برندهای ساختمانی، برند

     

    چگونه برندسازی را موفق انجام دهیم؟

    ذکر چند نکته         

    به خاطر داشته باشید روند ساخت و توسعه ی برند بسیار شبیه به یک پروژه ی ساختمانی پیش می رود. در ابتدا باید هدف تدوین شود و سپس برای رسیدن به موفقیت استراتژی تدوین شود. بعد از این مرحله تنها تلاش و اقدام است که کار را پیش می برد.

     

    برند های موفق، برندهای ساختمانی، برند

     

    برای پیشبرد تئوری یا استراتژی های تدوین شده نیاز به ابزار است. ابزارهایی که باید به کار گرفته شوند شبکه های اجتماعی و البته پایگاه های اینترنتی می باشند. تمامی اعتبار، قدمت، تخصص و تعهدی که یک برند در دل خود جای داده است را می توان از طریق ابزارهای معرفی شده در اختیار مخاطب قرار داد. می ماند یک نکته و آن چگونگی استفاده از ابزارها است. این طور به نظر می رسد که مرور اقدامات شرکت های موفق به همراه به کارگیری نظریه های معتبر می تواند راهگشای کار باشد.  

     

    دسته بندی : مقالات




    نقل و قول / پاسخ به :