تقویت برندهای ساختمانی (ایده هایی اجرایی در شبکه های اجتماعی )

    تقویت برندهای ساختمانی (ایده هایی اجرایی در شبکه های اجتماعی )

     

     

    پایگاه اینترنتی brantleyagency.com اخیرا مقاله ای منتشر کرده و در آن 101 راهکار برای تقویت برندهای ساختمانی ارائه داده است. مهم نیست در کدام یک از شبکه های اجتماعی برند خود را عرضه می کنید؛ نکاتی که در ادامه بیان می شود در صورتی که رنگ و بوی بومی به خود بگیرند، بدون شک می توانند کسب و کار شما را تقویت کنند.

    در ادامه سعی می کنیم معجونی از مهم ترین موارد ارائه شده در مقاله ی فوق ارائه دهیم و البته برای هر توصیه از یک مثال تصویری مناسب کمک می گیریم. اگر از افرادی هستید که حضور یک شرکت ساختمانی در فضای شبکه های اجتماعی را در شان کسب و کار خود نمی دانید بد نیست به نمونه های ارائه شده در این نوشته نگاهی بیاندازید.

     

     

    صنعت ساختمان در شبکه های مجازی

    دستورالعمل ها

    1_ به صورت روزانه آن چه در کارگاه می گذرد را نمایش دهید. مردم علاقه دارند از روند اجرای پروژه مطلع باشند.

     

     

    2_ در صورتی که توان شرکت اجازه می دهد به نام برند خود اقدام به برپایی رویدادهایی رقابتی کنید. توجه داشته باشید این توصیه با روند معمول اسپانسر شدن تفاوت دارد. در این شرایط برند شما خود اقدام به برگزاری رویدادی می کند و گزارش آن را در شبکه های اجتماعی قرار می دهد.

     

     

    3_ روند پیشرفت پروژه ی خود را گزارش کنید. توجه داشته باشید گزارش از پروژه ای که برند شما آن را پیش می برد تنها به قرار دادن یک تصویر از نتیجه ی نهایی محدود نمی شود. مخاطبین دوست دارند پیشرفت کوتاه مدت پروژه را به چشم ببینند.

     

     

    4_ تیم اجرایی خود را معرفی کنید. حتی در صورتی که بعضی کارها را به صورت پیمانکاری به گروهی خاص واگذار کرده اید تصویر آن ها را نمایش دهید. هر چه مخاطب با نیروهای مرتبط با شما بیش تر آشنا شود؛ اعتبار برند شما افزایش می یابد.

     

     

    5_اخبار مرتبط با فضای کاری خود را انتشار دهید. به عنوان مثال در صورتی که در قسمت خرید و فروش صنعت ساختمان فعال هستید؛ اخبار و گزارش هایی از سیاست گذاری هایی که روی فعالیت شما تاثیر می گذارد را نمایش دهید. به طور مشابه اگر در بخش اجرایی حضور دارید؛ آخرین نوآوری هایی که در آن حوزه اجرایی می شود موضوع مناسب فعالیت شما خواهد بود.

     

     

    6_کار و تلاش در حوزه ی ساختمان تنها محدود به سایت و محل اجرای پروژه نیست. دفاتر فنی خود و آن چه آن جا می گذرد را نمایش دهید. دور همی ها و فضای دوستانه ی شما سبب ایجاد پیوندهای عاطفی برند با مخاطبین می شود.

     

     

    7_گاهی اوقات پرده از روی فوت های کوزه گری خود بردارید. ورود به بخش فنی پروژه باعث می شود مخاطب عیار کیفی کار شما را در حد و اندازه ای بالا ارزیابی کند. وقتی شما تمامی آن چه یک مجری دیگر انجام می دهد را به صورت علنی بخشی از خدمات خود معرفی می کنید؛ ناخودآگاه در حال خرید اعتبار برای برند خود هستید. حتی در صورتی که  رقبای شما از نکات اجرایی شما استفاده کنند بازهم شما برد کرده اید. به این دلیل که نکات فنی شما در حال اجرا است.

     

     

    8_روحیه طنز داشته باشید. اگر چه فعالیت در صنعت ساختمانی چالش هایی سخت و خشن را پیش روی شخص قرار می دهد؛ اما می توان با روحیه ای بالا از دل سخت ترین پروژه ها نکاتی جذاب بیرون کشید.

     

     

    9_نقل قول ها یا به قول خودمانی سخن بزرگان هنگامی که روی یک عکس قدرتمند قرار بگیرند این امر را نمایش می دهد که برند شما علاوه بر اجرا در حوزه ی نظری هم به تحقیق و افزایش توان فنی خود مشغول است. به بیان دیگر برند شما به عنوان یک نام و نشان پیش رو جلوه خواهد کرد.

     

     

    10_گاهی اوقات لازم است که بی هیچ مقدمه ای تنها برند خود را در یک پست تبلیغ کنید. به خاطر داشته باشید برند شما هویت شما است. در نتیجه گاهی به آن رجوع کنید.

     

     

    11_به تاریخچه ی خود اشاره کنید. بگذارید مخاطب ببیند برند شما چه راهی را طی کرده است. قرار دادن تصاویری از اولین دفتر یا پروژه های کوچک شما نه تنها خجالت آور نیست؛ بلکه نشان از قدرت و توانایی برند شما دارد.

     

     

    12_ نشان دهید که تبعیض های جنسیتی جایی در شرکت شما ندارد. بانوان موفق حاضر در شرکت خود را معرفی کنید.

     

     

    13_ قسمت زیبای پروژه های خود را هم نمایش دهید. شاید لازم باشد برای یک یا دو پروژه عکاس حرفه ای استخدام کنید.

     

     

    14_ کار ساختمانی سخت و دشوار است. نشان دهید که اعضای تیم برند شما ترسی از سختی ها ندارند؛ برعکس، از آن لذت می برند.

     

     

    15_ به دستاوردهای برند خود اشاره کنید. شرکت در همایش ها، برنده شدن مناقصه ها و فعالیت هایی از این دست مهم می باشد.

     

     

     

    دسته بندی : مقالات




    نقل و قول / پاسخ به :