خدمات house brand

ضرورت برندسازی مسکن

بازار مسکن به عنوان یکی ازبزرگترین صنایع اشغال زا در کشور همواره مورد توجه بوده است و با توجه افزایش عرضه و تقاضا در این بازار طی سالیان گذشته ، بازار از حالت انحصاری به حالت بازار رقابتی تبدیل شده است. همچنین با افزایش سطح آگاهی و رفاهی متقاضیان بازار این الزام برای تولیدکنندگان مسکن بوجود آمده است که در راستای حفظ سهم خود از بازار و رقابت با سایر تولیدکنندگان مسکن اقدام به ارائه خدمات برتر و افزایش کیفیت تولیدات خود نمایند. این شرایط را می توان با یک مثال ساده و مقایسه ای با سایر بازار تجسم کرد: آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که برای خرید کالای به بازار مراجعه کنید و با دیدن انواع مختلف برندها آن کالا مورد نظر مواجه شوید!!؟معیارهای شما برای انتخاب چیست؟ قیمت؟کیفیت؟ خدمات پس از فروش ؟ بسته بندی ؟ و یا سایر موارد!!؟ پاسخ این است که بله ، هر مصرف کننده که وارد بازار می گردد با هدف بهترین خرید و بهترین انتخاب اقدام به خرید می کند ومعیارهای هر مصرف کننده از انتخاب برتر متفاوت است ، هر تولیدکننده پیش از هر تولیدی می بایست با تحقیقات بازار و منطقه ای که از الزامات پیش تولید است ، تولید خود را براساس خواست و نیاز منطقه ای انجام دهد. این ارزیابی دقیق پیش تولید سبب موفقیت یک پروژه می باشد.

خدمات پس از فروش

متاسفانه با اینکه مسکن گرانترین کالای سبد خرید خانوارهای ایرانی میباشد ، ولی هیچگاه به این حق مسلم مصرف کنندگان توجهی نشده است.مسکن همیشه کالای بوده که پس از تولید هیچ ضمانت بهره برداری ندارد. امروزه با توجه به افزایش آگاهی مصرف کنندگان و خواست بازار، تولیدکنندگان را موظف کرده است که طی سالیان آتی در راستای تخصصی سازی این صنعت ، تولیدات خود را براساس قوانین و استانداردهای ملی و بین المللی به انجام برسانند. همین امر موجب می شود که تولیدکنندگان بتوانند پوشش خدمات پس از فروش را برای تولیدات خود فراهم کنند

باشگاه مشتریان

یک شرکت تولیدی هیچگاه مشتریان خود را به راحتی از دست نمی دهد. از دیگر مزایای برند سازی بازار مسکن ، امکان ایجاد باشگاه مشتریان و ارتباط موثر با مشتریان می باشد.

توسعه فروش و بازاریابی فروش

.خدمات بازاریابی فروش در جهت توسعه فروش صنایع تخصصی ساختمان و عرضه صحیح محصولات می باشد که شامل خدمات بازاریابی تخصصی حضوری و تلفنی در بازارهای هدف می باشد

مهندسی فروش بازار مسکن

فروش کالای تولید شده همواره از دغدغه های اصلی تولیدکنندگان بوده است و همین عدم موفقیت در فروش سبب افزایش ریسک تولید می شود. با توسعه علم فروش امروزه ، فروش محصولات تبدیل به تخصص گردیده و موجب اطمینان تولیدکنندگان از فروش محصولات خود شده است. فروش محصول در صنعت ساختمان با توجه به توسعه بازار نیز نیازمند تحقیقات بازاریابی دقیق جهت شناسایی بازار و متقاضیان می باشد. ارائه مدل فروش و افزایش میزان فروش شامل خدمات مهندسی فروش می باشد.